اخبار

جذاب‌ترین محتواهای صادراتی ما در ۶ماهه نخست ۲۰۲۳

کدام مطالب برای کاربر جذاب‌تر بوده؟

ما چند سالی هست که مرکز مشاوره صادرات و واردات را راه‌اندازی کردیم. حالا از نیمه ۲۰۲۳ قصد داریم، که هر چندی یک بار، جذابترین محتواهای روی سایت از نظر محاطبان را به شما معرفی کنیم. ترکیبی از چند عامل در انتخاب جذابترین عناوین اثر داشته است. عواملی مثل تعداد بازدید، تعداد نظرات و تعداد ستاره ای که خواننده به این محتوا داده است از مهمترین نکاتی بوده که در انتخاب ما اثر داشته است. اما علاوه بر اینها، تعداد گفتگویی که کاربران پیرامون هر محتوا با ما داشته اند را هم در نظر گرفته ایم.

رتبه‌بندی محتواهای صادرات مرکز مشاوره صادرات

رتبه اول : قیمت سیگار کنت ۸ در ترکیه

این مقاله که در سایت ما منتشر شده است، به موضوع جذابیت حمل چمدانی سیگار به ترکیه و به طور مشخص فاصله قیمتی سیگار کنت در ایران و ترکیه پرداخته است و اطلاعات کاملی پیرامون این موضوع در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

رتبه دوم : صادرات چمدانی سیگار به ترکیه

در واقع ما اول مقاله‌ای درباره صادرات چمدانی به ترکیه داشتیم. در این مقاله اشاره کردیم که سیگار یکی از گزینه‌های حمل چمدانی به ترکیه است. میزانِ استقبال از این مقاله به قدری بالا بود که بعد مقالۀ سیگار کنت ۸ را نوشتیم. حالا رتبه اول در اختیار سیگار کنت ۸ است و رتبه بعدی در اختیار صادرات چمدانی سیگار به ترکیه !

رتبه سوم : واردات چمدانی به ایران

در این مقاله هم درباره آوردن کالا به ایران با چمدان صحبت کردیم ! به نظر میرسد که ما ایرانی‌ها علاقه زیادی به کارهای غیررسمی داریم و مصداق این کار غیررسمی در واردات و صادرات، می شود صادرات چمدانی و واردات چمدانی !

رتبه چهارم : آیا می‌شود به هلند صادر کرد ؟

این یکی از مقالاتی که در اولین سال فعالیت مرکز مشاوره صادرات و واردات نوشتیم ! در این مقاله به امکان صادرات به هلند اشاره کردیم. البته این مقاله بر اساس شرایط امروز بروزرسانی شده است. پیشنهاد میکنم مطالعه اش کنید ! کاربردی و به درد بخور است.

رتبه پنجم : اتحاد استراتژیک

این را یک مقاله علمی تلقی کنید ! یعنی منظور این است که مقاله عملیاتی وکاربردی مثل قبلی‌ها نیست. اما نگارش خوبی دارد و واقعاً کاربرد پذیر است. در اینجا نه تنها به مزایای اتحاد استراتژیک بلکه به معایب آن هم اشاره شده است.

رتبه ششم : معرفی مراکز خرید در روسیه

معمولاً سایت‌های گردشگری درباره مراکز خرید مینویسند، اما ما هم مقاله خوبی درباره مراکز خرید در روسیه نوشته ایم که پیشنهاد میکنم آن را بخوانید. فقط مسکو هم نیست ! به شهرهای دیگر روسیه هم در این مقاله اشاره کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا